PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ


společnosti Navu Ecoms, s.r.o. IČO: 173 33 601, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese climo.cz (dále jen “e-shop”)


Na našem e-shopu zveřejňujeme dva typy recenzí. Ověřené a neověřené..

Ověřené recenze pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili. Do 31. 12. 2022 mohly být zobrazeny recenze uživatelů, kteří nebyli ověřeni. Od 1. 1. 2023 zveřejněné recenze pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili. U jednotlivých recenzí naleznete příznak Ověřené recenze. Pokud nejsou označeny žádným příznakem, prosím vezměte na vědomí, že se jedná o neověřené recenze.

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

Nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky. V opačném případě vám při každé objednávce zašleme e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách.


Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách climo.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní. 


Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?


Ověřené recenze. Od 1. 1. 2023  mohou zákazníci, kteří zakoupili produkty na našem e-shopu, zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze produktu na základě čísla objednávky vygenerovaného individuálně při jejím odeslání. Číslo objednávky obsahuje mimo jiné informace o tom, zda a jaké produkty zákazník zakoupil. 


Neověřené recenze. Současně ale uživatel našeho e-shopu může vložit recenzi, kde nejsme schopni z technického hlediska zajistit její ověření. Tato recenze nebude označena jako ověřená recenze. 


Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?


Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@climo.cz a poté vám bude zaslán odkaz. 


Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 21. 2. 2024.